11 november NYC

12 november 2019 - New York City, Verenigde Staten

Eindelijk het is tijd.... voor mijn stedentrip!!

Vandaag vroeg opgestaan om richting Schiphol te rijden en met het vliegtuig naar New York te vertrekken.
Spannend? Ja echt wel! Na een vlucht van 8 uur waarvan ik 6 uur in slaap heb gelegen eindelijk aangekomen. United Airlines is echt een top maatschappij. Goed eten, goede service en vriendelijke mensen. Bedankt United Airlines!

Daar zijn we dan na een hele check eindelijk toegelaten tot de Verenigde Staten. Nu opzoek naar mijn shuttlebus.. ook een heel gedoe. Het is allemaal zo groot. Maar met vragen kom je een heel eind.

Met de shuttlebus door New York City op Veterans Day. Heel druk! Maar wel heel tof om alles zo te zien.
Aangekomen in het hotel, spullen op de kamer gebracht en naar buiten! Wandeling door Central Park gemaakt, zeer indrukwekkend. En zo door naar Times Square. WAUW! Wat is dat gigantisch en gaaf om een keer te zien.
Lekker overal gekeken en de tijd ging zo snel.

Rond een uur of zes in de avond, vond ik het wel tijd voor een biertje. Dus ben ik ergens een kroegje ingegaan om lekker een biertje te nuttigen. Daar zat ik naast twee amerikanen uit New Jersey. Na een heel gesprek vroegen ze of ik met hun meeging bar hoppen. Nou prima. Leuk!

Van de ene bar naar de andere en vervolgens met een Uber naar Greenwich Village gegaan om bij The Spotted Pig te gaan eten. Super lekker! Flesje wijn was ook perfect! 🤩🤪

Na een top avond! Weer terug met de taxi naar het hotel. Half drie in de nacht is een mooie tijd om je bed op te zoeken. Haha!

Dat was mijn eerste dag in New York City!